نه میترا همه که مریم فرشته کوهستان نمیشوند.

تو فکر کردی من وابسته تو میشم

نه عزیزم وابسته چی تو بشم

اگر وابسته مریم بودم میدونی  مریم

یک زن نبود  یک  دختر  نبود

مریم  یک فرشته بود  میدونی یک فرشته

اون دروغ  نمیگفت   اون من رو تنها نمیگذاشت

برا مریم  پول  مهم  نبود

برا مریم مهم عشقش  بود  علی 

و اگر من مریم رو ستایش میکنم چون

صداقت داشت و تلفنش رو نمی بست

مریم گوشیشو همیشه روشن میگذاشت

من وابسته مریم نبودم من مریم رو می پرستیدم

تو فکر کردی که وقتی میگی  تو خونه میخری و  ماشین

ببخشید مگه من لختم و آس و پاس من همه چی دارم

جز یک محبت اونم مریم داشت و الان هم من مرده مریم و می پرستم.

پس میترای عزیز شما ها هنوز خیلی مونده تا نصف مریم بشید.

پس  بدون من هیچ موقع وابسته تو و زنهائی از جنس تو نمیشوم و نخواهم شد.

و اگر خواهرتو و خواهر زاده تو ترنم رو دوست دارم چون با من صادق بودند.

صداقتی که هر کسی سخته اون رو داشته باشه واقعا از خودم خجالت  میکشم

غیر از مریم کسی رو به دلم به عنوان یک عشق  و یک دوست و یک همسر راهش بدم.

خدا  از کسانی که من و مریم رو از هم  جدا  کرد  نگذره من میگذرم ولی حقمو خدا بگیره.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, | 9:20 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا